Zwroty i reklamacje

Zgodnie z obowiązującym prawem, klient posiada 14 dni na zwrot towaru. Konsument, na podstawie art. 27 ustawy o prawach konsumenta, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, 34 oraz 35 Ustawy o prawach konsumenta. Ilość dni w ciągu, których można dokonać zwrotu towaru liczymy od daty odebrania przez Państwa przesyłki. Nie przyjmujemy zwracanego towaru przesyłką "za pobraniem" i nie zwracamy kosztu odesłania produktu do siedziby naszej firmy. Po upływie 14 dni prawo odstąpienia od umowy wygasa.

Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt lub wymienić go na inny, prosimy uprzejmie o powiadomieniu nas mailowo na [email protected] . Prześlemy do państwa formularz zwrotu. Prosimy o wypełnienie formularza zwrotu i wysłanie go na nasz adres podany w formularzu wraz ze zwracanym produktem lub produktami. Prosimy o  nadawanie zwrotów listem poleconym, paczką pocztową lub kurierem. Nie ponosimy odpowiedzialności za odesłanie zwracanego towaru listem zwykłym (w razie zaginięcia przesyłki). 

Zwrot należności za zwrócone towary nastąpi w terminie 14 dni od daty otrzymania zwrotu na wskazane przez Państwa konto bankowe podane w formularzu. 

Jeśli chcesz zwrócić zamówiony produkt prosimy o odesłanie wraz ze wszystkimi jego akcesoriami. Warunkiem przyjęcia zwrotu lub wymiany jest odesłanie zakupionego towaru nienoszącego śladów użytkowania, w oryginalnym i nieuszkodzonym opakowaniu, z nieoderwaną metką producenta. Produkt nie może być zdekompletowany. 

Reklamacja wadliwego towaru

Kupujący ma obowiązek zwrócić rzecz sprzedającemu niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym powiadomił sklep o zamiarze reklamowania towaru e-mailem [email protected] wraz z podaniem  numeru zamówienia. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jej upływem na koszt własny. Jeśli reklamacja zostanie uznana,  koszt wysyłki zostanie zawrócony. W takim przypadku Klient powinien odesłać towar na adres sklepu lub po uzgodnieniu ze sklepem bezpośrednio do importera lub producenta. Prosimy również o pobranie, wydrukowanie i wypełnienie znajdującego się powyżej formularza, tak aby możliwe było zidentyfikowanie roszczeń kupującego.

Klauzula informacyjna

Przekazane przez Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez właściciela sklepu https://bottlissimo.pl/ będącego Administratorem danych jedynie w celach związanych ze zwrotem/wymianą towaru określonych w regulaminie sklepu przez czas niezbędny do realizacji zwrotu. Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do przeprowadzenia procesu zwrotu/wymiany.

Zwroty pieniędzy 

W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej zamawiającego. 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl